Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces

Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.

Stačí zadať kľúčové slovo, tému.

Môžem si tovar vyzdvihnúť zdarma v predajni?

Pri objednávaní tovaru máte v nákupnom košíku možnosť zvoliť si, či chcete tovar doručiť, alebo si ho osobne vyzdvihnúť v predajni.

Služba Klikni & Vyzdvihni je úplne ZDARMA.
Objednajte si tovar online s osobným odberom vo vami zvolenej predajni a vyzdvihnite si ho zdarma.

Upozornenie:
Služba Klikni & Vyzdvihni a Klikni & Rezervuj neplatí na produkty dodávané priamo od dodávateľa „Dropshipping“ a produkty iba online (nevystavené v predajni) označené ako „Exkluzívne online“ s dodaním zdarma. Tovar s dodaním zdarma „Exkluzívne online“ sa osobne vyzdvihnúť nedá, nakoľko ho neskaldujeme ani nevystavujeme v predajni a bude vám preto doručený zadarmo.

Ak už máte objednaný tovar s dodaním a rozhodli ste sa, že si ho chcete osobne odobrať na predajni, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634. Ak sa vami objednaný tovar nachádza na vami požadovanej predajni tak si ho môžete vyzdvihnúť. Cena dopravy, ktorú ste uhradili pri objednaní, vám bude samozrejme vrátená späť.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Preskočiť odsek

Kontaktné centrum

Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.

Termín konzultácie

Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!