Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces

Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.

Stačí zadať kľúčové slovo, tému.

Ako reklamovať tovar?

Vyplňte prosím formulár k reklamácii/vráteniu tovaru, ktorý bol súčasťou dodávky, a tiež ho nájdete na tomto odkaze.

S týmto formulárom môžete tovar vrátiť na ktorejkoľvek predajni Möbelix (Nie je možné vrátiť v predajni tovar priamo od dodávateľa „Dropshipping“ a produkty iba online, označené „Online only“ s dodaním zdarma, majú rozlišné spôsoby vrátenia a nenachádzajú sa v predajniach), alebo v prípade drobného tovaru ho zaslať na odosielaciu adresu.

Pokiaľ je tovar nepoškodený, potom vám bude vrátená celá suma. V prípade poškodenia alebo opotrebovania tovaru vám bude vrátená nižšia suma, podľa stupňa poškodenia.

Tovar zakúpený v predajniach možno vrátiť nepoškodený a nepoužívaný v rovnakej predajni, ako bol zakúpený. V tomto prípade vám nebude vrátená hotovosť, ale suma vám bude vrátená vo forme poukazu na ďalší nákup.

Nie je možné vrátiť v predajni: Tovar, ktorý sa v predajniach nenachádza.
Produkty dodávané priamo od dodávateľa „Dropshipping“ a produkty iba online, označené „Exkluzívne online“ s dodaním zdarma, majú rozlišné spôsoby vrátenia. Preto je potrebné nás kontaktovať so žiadosťou, priblížime vám postup a situáciu odkomunikujeme s dodávateľom a kuriérskou spoločnosťou. 
Je potrebné volať zvoz naspäť k dodávateľovi alebo poslať poštou na adresu získanú od nás, po ohlásení situácie.

Postup vrátenia pre jednotlivé typy objednávok nájdete vo VOP alebo časti často kladených otázok Vrátenie a reklamácia.

Postup:
  1. Tovar dôkladne zabaľte tak, aby sa nepoškodil.
  2. K tovaru priložte vyplnený formulár o vrátení a výmene tovaru (faktúra nie je nutná).
  3. Vyplňte výmenný formulár, ktorý nájdete vo VOP (na stiahnutie tu) a označte políčko "žiadam o vrátenie peňazí". Je dôležité uviesť číslo účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze.
  4. Tovar odporúčame zaslať poštou DOPORUČENE. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Preskočiť odsek

Kontaktné centrum

Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.

Termín konzultácie

Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!