Preskočiť odsek
Dropshipping - tovar priamo od výrobcu
- Tento tovar sa nenachádza v našich predajniach.
- Objednať si ho môžete iba online cez e-shop Möbelix.
- Tovar ide priamo od dodávateľa k vám a nie z našich skladov, aby sme vám tento tovar mohli ponúknuť lacnejšie.
- Tovar bude doručený priamo od výrobcu špeditérskou firmou.
Aké výhody vám ponúka tovar so spôsobom dodania dropshipping?
Upozornenie o doručení:
Tovar bude doručený priamo od výrobcu špeditérskou firmou.
Kuriér tovar vyloží pri okraji cesty na zadanej adrese,
z tohto dôvodu je potrebné zabezpečiť svojpomocné odnesenie tovaru a taktiež vlastný výnos do domácnosti.
Doručenie je uskutočnené prostredníctvom špedičnej firmy.
O termíne doručenia vás bude kontaktovať kuriér, s ktorým upresníte presný dátum doručenia.
Dropshipping - tovar priamo od výrobcu - nemáme v našich skladoch, preto pri vrátení/reklamácii postupujte nasledovne:
z tohto dôvodu je potrebné zabezpečiť svojpomocné odnesenie tovaru a taktiež vlastný výnos do domácnosti.
Doručenie je uskutočnené prostredníctvom špedičnej firmy.
O termíne doručenia vás bude kontaktovať kuriér, s ktorým upresníte presný dátum doručenia.
Dropshipping - tovar priamo od výrobcu - nemáme v našich skladoch, preto pri vrátení/reklamácii postupujte nasledovne:
Vrátenie a reklamácia tovaru „Dropshipping“ - priamo od výrobcu
Pri vrátení alebo reklamácii nás prosím najprv kontaktujte na [email protected]:
Tovar nad 30kg bude vyzdvihnutý priamo u vás na adrese partnerskou špedičnou spoločnosťou.
- pošlite nám fotografie a popis reklamácie/vrátenia, ktoré za vás zašleme a odkomunikujeme s dodávateľom
- vyžiadame a pošleme vám špedičné štítky s adresou doručenia na odoslanie posielaného tovaru
Tovar nad 30kg bude vyzdvihnutý priamo u vás na adrese partnerskou špedičnou spoločnosťou.
Preskočiť odsek
Vrátenie tovaru „Dropshipping“
V zákonnej lehote do 30 dní bez udania dôvodu prebehne nasledovne:
Najprv prosím kontaktujte naše zákaznícke oddelenie [email protected], kde vás informujeme o ďalšom postupe. Následne nepoškodený a nepoužitý tovar riadne zabalíte a odovzdáte na odbernom mieste alebo pri balíkoch nad 30kg vyzdvihne tovar špedičná spoločnosť.
Tovar priamo od výrobcu „Dropshipping“ sa neodovzdáva na našich predajniach, nakoľko sa tam tento tovar nenachádza, narozdiel od bežného sortimentu.
Najprv prosím kontaktujte naše zákaznícke oddelenie [email protected], kde vás informujeme o ďalšom postupe. Následne nepoškodený a nepoužitý tovar riadne zabalíte a odovzdáte na odbernom mieste alebo pri balíkoch nad 30kg vyzdvihne tovar špedičná spoločnosť.
Tovar priamo od výrobcu „Dropshipping“ sa neodovzdáva na našich predajniach, nakoľko sa tam tento tovar nenachádza, narozdiel od bežného sortimentu.
Reklamácia tovaru „Dropshipping“
Kontaktujte naše zákaznícke oddelenie [email protected], s priloženým popisom a fotografiami o vzniknutej situácii, artiklovým číslom reklamovaného produktu a číslom kúpnej zmluvy. Následne odkomunikujeme vzniknutú situáciu s dodávateľom a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Tovar priamo od výrobcu „Dropshipping“ sa neodovzdáva na našich predajniach, nakoľko sa tam tento tovar nenachádza, narozdiel od bežného sortimentu.
Tovar priamo od výrobcu „Dropshipping“ sa neodovzdáva na našich predajniach, nakoľko sa tam tento tovar nenachádza, narozdiel od bežného sortimentu.