Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces
Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.
Objednávka mi prišla poškodená alebo nekompletná. Ako postupovať?
Ak Vám bol doručený poškodený tovar, alebo ak chýbajú niektoré diely, kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu [email protected].
V prípade poškodenia prosím odfoťte poškodené diely, pokiaľ možno aj s obalom, v ktorom bol tovar doručený. V prípade chýbajúcich dielov si prosím poznamenajte, ktoré diely vám presne chýbajú a v akom počte.
Chýbajúce alebo nové diely vám samozrejme doručíme na naše náklady.
V prípade poškodenia prosím odfoťte poškodené diely, pokiaľ možno aj s obalom, v ktorom bol tovar doručený. V prípade chýbajúcich dielov si prosím poznamenajte, ktoré diely vám presne chýbajú a v akom počte.
Chýbajúce alebo nové diely vám samozrejme doručíme na naše náklady.
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás
Preskočiť odsekKontaktné centrum
Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.
Termín konzultácie
Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!