Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces

Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.

Stačí zadať kľúčové slovo, tému.

Objednávka mi prišla poškodená alebo nekompletná. Ako postupovať?

Ak Vám bol doručený poškodený tovar, alebo ak chýbajú niektoré diely, kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu [email protected].

V prípade poškodenia prosím odfoťte poškodené diely, pokiaľ možno aj s obalom, v ktorom bol tovar doručený. V prípade chýbajúcich dielov si prosím poznamenajte, ktoré diely vám presne chýbajú a v akom počte.
Chýbajúce alebo nové diely vám samozrejme doručíme na naše náklady.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Preskočiť odsek

Kontaktné centrum

Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.

Termín konzultácie

Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!