Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces

Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.

Stačí zadať kľúčové slovo, tému.

Ako funguje vrátenie tovaru so spôsobom dodania Dropshipping?

Vrátenie a reklamácia tovaru - viac informácií o Dropshipping. →

Pri vrátení alebo reklamácii nás prosím najprv kontaktujte na [email protected]:
  • pošlite nám fotografie a popis reklamácie/vrátenia, ktoré za vás zašleme a odkomunikujeme s dodávateľom
  • vyžiadame a pošleme vám špedičné štítky s adresou doručenia na odoslanie posielaného tovaru
Tovar do 30kg dobre zabalítete a následne odovzdáte na pošte alebo odbernom mieste kuriérskej spoločnosti, podľa pokynov dodávateľa, ktoré vám zašleme spolu so štítkami.

Tovar nad 30kg bude vyzdvihnutý priamo u vás na adrese partnerskou špedičnou spoločnosťou.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Preskočiť odsek

Kontaktné centrum

Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.

Termín konzultácie

Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!