Vrátenie tovaru, výmena a reklamačný proces
Podrobný prehľad postupov pri vrátení a reklamáciách, vrátane informácií o lehotách a záručných podmienkach.
Bol mi doručený nesprávny tovar. Ako mám postupovať?
Ak vám bol doručený iný ako vami objednaný tovar, kontaktujte prosím naše Callcentrum na telefonom čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu [email protected].
Tovar vám samozrejme vymeníme na naše náklady.
Tovar vám samozrejme vymeníme na naše náklady.
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás
Preskočiť odsekKontaktné centrum
Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.
Termín konzultácie
Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!