Tento výrobok je k dispozícii IBA ONLINE. Dodanie je zadarmo.
S výsuvnou posteľou MELINDA z masívu borovice už nebude žiadny problém s prespaním hosťa, pretože s plochou lôžka približne 90 x 200 cm ju je možné jednoduchým vysunutím rozšíriť o druhé lôžko s rovnakým rozmerom, približne 90 x 200 cm.
Posteľ v prírodnej borovicovej farbe je nadčasová a hodí sa do každej detskej izby, ktorej dodá útulnú atmosféru. Kvôli dlhšej životnosti bol povrch ošetrený ochranným náterom. Celkovo má posteľ rozmery cca 204 x 96 x 63 cm (D x Š x V) a maximálnu nosnosť do 125 kg.
Rošt ani matrac nie sú súčasťou dodávky. Vhodné sú rolovacie rošty s rozmermi 90 x 200 cm, a matrace s rovnakým rozmerom. Nadčasovo krásny nábytok na spanie v prírodnom prevedení!
Pozrite si aj naše produkty z kategórie:
Tento tovar je k dispozícii IBA ONLINE, a zároveň je to tovar s doručením formou DROPSHIPPING.
Čo to pre Vás znamená? (DROPSHIPPING)
- rýchlejšie doručenie
- tovar ide priamo od dodávateľa k Vám a nie z našich skladov alebo predajní, z dôvodu, aby sme Vám tento tovar mohli ponúknuť lacnejšie
Avšak ak si budete priať tovar vrátiť alebo reklamovať, tovar je nutné poslať dobre zabalený od Vás priamo k dodávateľovi, nakoľko sa tovar v našich predajniach nenachádza.
Upozornenie o doručení:
Tovar bude doručený priamo od výrobcu špeditérskou firmou. Kuriér tovar vyloží na okraji cesty zadanej adresy, z tohto dôvodu je potrebné zabezpečiť svojpomocné odnesenie tovaru, a taktiež vlastný výnos do domu.
Doručenie je uskutočnené prostredníctvom špedičnej firmy. O termíne doručenia Vás bude kontaktovať kuriér, s ktorým upresníte presný dátum doručenia.
Upozornenie:
Tento tovar sa nenachádza v našich predajniach. Objednať si ho môžete iba cez e-shop Möbelix.
Vrátenie a reklamácia tovaru
1. Vrátenie tovaru: V zákonnej lehote do 14 dní bez udania dôvodu prebehne nasledovne: Zákazník nepoškodený a nepoužitý tovar riadne zabalí. Kontaktuje naše zákaznícke oddelenie [email protected], kde ho budú pracovníčky informovať o ďalšom postupe. Tovar sa neodovzdáva na našich predajniach, nakoľko sa tam tento tovar nenachádza.
2. Reklamácia tovaru: zákazník kontaktuje naše zákaznícke oddelenie [email protected], kde ho budú pracovníčky informovať o ďalšom postupe.