Karta výhod, Online účet a Newsletter
Všetko, čo potrebujete vedieť o karte výhod, založení online účtu, registrácii na newsletter a ďalších výhodách pre zákazníkov.
Prečo nevidím všetky svoje objednávky?
Objednávky zadané v minulosti pred založením online účtu, alebo ako hosť, tieto sa vo vašom účte nezobrazia. Rovnako sa neuložia žiadne nákupy, ktoré neboli uskutočnené s Kartou výhod. Je potrebné zadať číslo Karty výhod v e-shope v košíku pri zadávaní údajov alebo sa v predajni pri pokladni predložiť Kartu výhod.
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás
Preskočiť odsekKontaktné centrum
Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.
Termín konzultácie
Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!