Doprava, dodanie, výnos a montáž
Informácie o možnostiach dodania, vrátane osobného odberu, výnosu na poschodie, požičiavania dodávky a ďalších služieb doručenia.
Prečo mi tovar nebol ešte doručený?
Niektorý tovar nemáme skladom a čakáme na dodanie od výrobcu. Termín, kedy vám bude doručený, je uvedený na potvrdení objednávky, ktorý ste obdržali e-mailom.
Môže sa stať, že dodávateľ posunul termín dodania. V tomto prípade od nás samozrejme obdržíte
Informáciu SMS alebo e-mailom.
Ak máte dotaz k termínu dodania, obráťte sa prosím na naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634, alebo e-mailom na [email protected].
Môže sa stať, že dodávateľ posunul termín dodania. V tomto prípade od nás samozrejme obdržíte
Informáciu SMS alebo e-mailom.
Ak máte dotaz k termínu dodania, obráťte sa prosím na naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634, alebo e-mailom na [email protected].
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás
Preskočiť odsekKontaktné centrum
Napíšte nám svoju otázku alebo požiadavku, odpovieme vám čo najskôr.
Termín konzultácie
Radi sa vám budeme venovať aj osobne. Zarezervujte si svoj osobný termín poradenstva, plánovania alebo konzultácie!