Najčastejšie otázky


Najčastejšie otázky
ku Karte výhod
  • Aké výhody má Karta výhod?

    S Kartou výhod Möbelix získavate celý rad benefitov a výhod, od špeciálnych ponúk po informácie o novinkách a extra ceny. Vážime si Vašej vernosti a odmeňujeme ju. Poďme sa pozrieť čo všetko Vám Karta výhod prináša.

    Kvartálne ponuky. Za vybrané produkty platíte menej! Karta výhod Vám každé tri mesiace prináša vybrané produkty za špeciálne ceny. Aktuálnu ponuku nájdete v časti letáky 

    Ročný bonus. Za Vaše nákupy Vás odmeňujeme až do výšky 70 €! Za každých 10€ sa na Vašu Kartu výhod pripíše 1 bonusový bod. Zúčtovacie obdobie je od 1.1. do 31.12. každý rok. Už od 50 bodov sa môžete tešiť na bonus.

    Newsletter. Každý mesiac tie najlepšie ponuky priamo na Váš email. Upozorníme Vás na aktuálne akcie, aby ste nepremeškali nič dôležité.

    Zapožičanie dodávky. Ako držiteľ karty výhod si môžete zapožičať našu dodávku bez nutnosti nákupu. Bližšie informácie Vám radi poskytnú naši zamestnanci v pobočkách ►.

  • Ako získám Kartu výhod?

    Zaujala Vás táto ponuka? Potom si zažiadajte o Kartu výhod práve teraz. Je to samozrejme bezplatné a nová Karta výhod Vám príde poštou.

    Chcem Kartu výhod ►

  • Stratil som Kartu výhod. Ako môžem získať novú?
    Stratili ste alebo ste niekam založili Vašu Kartu výhod a nemôžete ju nájsť? Nevadí, zašleme Vám novú zdarma. A neprídete o žiadne nazbierané body, na novej karte bude všetko pri starom.
    Stratil som Kartu výhod ►
  • Ako môžem zmeniť údaje na svojej Karte výhod?
    Ak si prajete zmeniť nejaké údaje na Vašej Karte výhod, využite kontaktný formulár nižšie, alebo sa obráťte telefonicky na naše Callcentrum, tel.: 02 573 53 634, alebo e-mailom na shop@moebelix.cz.
  • Môžem uplatniť Kartu výhod aj na e-shope?

    Vaša Möbelix Karta výhod je platná samozrejme aj na internete. Uveďte číslo Vašej Karty výhod a zbierajte body tiež za Vaše nákupy online​.

  • Ako sa môžem odhlásiť z Karty výhod?
    Ak máte Kartu výhod, ale nechcete ju naďalej využívať a chcete sa odhlásiť, použite prosím kontaktný formulár nižšie, alebo napíšte e-mail na shop@moebelix.sk.
Najčastejšie otázky
ohľadom dodania
  • Aký je stav mojej objednávky? Kedy bude dodaná?

    Predbežný termín dodania bol uvedený v potvrdení objednávky, ktoré ste obdržali e-mailom. Aktuálny stav Vašej objednávky môžete zistiť na tomto odkaze. V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634, alebo e-mailem na shop@moebelix.sk

  • Aké sú spôsoby dodania?

    Nábytok doručujeme vlastnou dopravou, ale využívame aj služby kuriérskej spoločnosti. Dodanie je potrebné objednať  spoločne s tovarom, cena dodania je na tomto odkaze.

    Drobný tovar a doplnky zasielame doručovateľskou službou, cena v tomto prípade je 3,50 EUR

  • Ako môžem dohodnúť termín dodania?

    Vo veci termínu dodania Vás bude kontaktovať pobočka, odkiaľ sa tovar doručuje, alebo kuriérska spoločnosť. Ak máte dotazy, alebo požiadavky na konkrétny termín, obráťte sa na naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634.

  • Prečo mi bola doručená iba časť mojej objednávky?

    Pokiaľ ste mali objednávku, v ktorej bol tovar s rôznymi spôsobmi dodania, tak bola objednávka rozdelená do viacej objednávok. Každá z týchto objednávok je doručovaná zvlášť .  Napríklad  nábytok Vám bude doručený našou dopravou – jedna objednávka, a doplnkový a drobný tovar kuriérskou spoločnosťou – druhá objednávka. Toto rozdelenie je vidieť na potvrdení objednávky, ktoré ste obdržali e- mailom.

    Čiastočné doručenie môže prebehnúť aj v prípade, že máte jednu objednávku s viacerými položkami, z kterých však nie sú všetky k dispozícii a dodací termín je i nich veľmi dlhý. V tomto prípade Vám bola doručená tá časť, ktorá už je skladom. Cenu dopravy v tomto prípade hradíte samozrejme len jedenkrát, druhé dodanie máte od nás zdarma.

  • Prečo mi tovar nebol ešte doručený?

    Niektorý  tovar nemáme skladom a čakáme na dodanie od výrobcu. Termín, kedy Vám bude doručený, je uvedený na potvrdení objednávky, ktorý ste obdržali e-mailom.

    Môže sa stať, že dodávateľ posunul termín dodania. V tomto prípade od nás samozrejme  obdržíte

    Informáciu SMS alebo e-mailom.

    Ak máte dotaz k termínu dodania, obráťte sa prosím na naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634, alebo e-mailom na shop@moebelix.sk.

  • Môžem si tovar prevziať na predajni?

    Při objednávaní tovaru máte v nákupnom košíku možnosť  zvoliť si, či chcete tovar doručiť, alebo si osobne vyzdvihnúť v predajni.

    Tovar s dodaním zadarmo, Online Only, sa osobne vyzdvihnúť nedá, ale bude doručená zdarma.

    Pokiaľ už máte objednaný tovar s doručením a rozhodli ste sa, že si ho chcete osobne prevziať v predajni, tak kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 02 573 53 634. Pokiaľ sa Vami objednaný tovar nachádza na Vami požadovanej predajni, tak si ho môžete prevziať. Cena dopravy, ktorú ste uhradili pri objednaní, Vám bude samozrejme vrátená späť.

Najčastejšie otázky
ohľadom vrátenia tovaru
a reklamácie
  • Chcem vrátiť zakúpený tovar. Za akých podmienok to môžem urobiť?

    Tovar zakúpený cez e-shop môžete vrátiť do 14 tich dní bez udania dôvodu. Vyplňte prosím formulár k vráteniu tovaru, ktorý bol súčasťou dodávky, a tiež ho nájdete TU. S týmto formulárom môžete tovar vrátiť na ktorejkoľvek predajni Möbelix, alebo v prípade drobného tovaru ho zaslať na odosielacej adresu.
    Pokiaľ je tovar nepoškodený, potom bude vám vrátená celá suma. V prípade poškodenia alebo opotrebovania tovaru vám bude vrátená nižšia suma, podľa stupňa poškodenia.
    Tovar zakúpený v predajniach možno vrátiť nepoškodený a nepoužívaný na rovnakej predajni, ako bol zakúpený. V tomto prípade vám nebude vrátená hotovosť, ale suma vám bude vrátená vo forme poukazu na ďalší nákup.

  • Bol mi doručený nesprávny tovar. Ako získam tovar, ktorý som si objednal?

    Ak vám bol doručený iný ako vami objednaný tovar, kontaktujte prosím naše Callcentrum na telefonom čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu shop@moebelix.sk.
    Tovar vám samozrejme vymeníme na naše náklady.

  • Moja objednávka mi prišla poškodená alebo nekompletná. Aký je postup v tomto prípade?

    Ak Vám bol doručený poškodený tovar, alebo ak chýbajú niektoré diely, kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu shop@moebelix.sk.

    V prípade poškodenia prosím odfoťte poškodené diely, pokiaľ možno aj s obalom, v ktorom bol tovar doručený. V prípade chýbajúcich dielov si prosím poznamenajte, ktoré diely vám presne chýbajú, a v akom počte. Chýbajúce alebo nové diely vám samozrejme doručíme na naše náklady.

Najčastejšie otázky
ohľadom našich služieb
  • Aké sú možnosti plánovania kuchýň?
    Kuchyňu si môžete naplánovať na našich pobočkách alebo využiť náš online 3D plánovač.
    K 3D plánovaču.
  • Môžem si tovar zarezervovať na predajni?

    Každý tovar na našich internetových stránkach, ktorý má zobrazenú voľbu „Rezervovať“ (umiestnenou pod voľbou Do nákupného košíka), si môžete zarezervovať na vybranej pobočke.
    Rezervácia je platná 48 hodín od vytvorenia, potom je automaticky stornovaná.

  • Môžem si objednať montáž nábytku a koľko stojí?

    Službu montáž možno objednať na ktorejkoľvek pobočke, ale nemožno ju objednať online.
    Cena je závislá od celkovej ceny tovarov, ktoré potrebujete montovať. Pre nacenenie kontaktujte prosím príslušnú pobočku, alebo naše Callcentrum.

  • Čo je to Cenová garancia?

    Cenová garancia je záruka, že u nás máte tovar za najlepšie ceny. Garancia platí za týchto podmienok:
    - vzťahuje sa iba na maloobchodný predaj tovaru v tzv. Kamenných predajniach
    - rozdiel bude vyplatený formou poukážky
    - bude uznaná na identický výrobok (typ, značka, dodávateľ) pri predložení konkurenčnej ponuky pred nákupom, alebo po nákupe najneskôr do 14 dní spoločne s pokladničným dokladom, alebo faktúrou

  • Likvidácia starého nábytu

    Chcete kúpiť nový nábytok a neviete čo spraviť s tým starým? Za poplatok Vás starého nábytku zbavíme. Bližšie informácie v našich predajniach. Táto služba sa nevzťahuje na nákup cez e-shop.

Najčastejšie otázky
ohľadom platieb
  • Aké sú možnosti platby?

    Na e-shope si môžete vybrať medzi možnosťami platby platobnou kartou, okamžitým bankovým prevodom a platbou pri osobnom odbere  v predajni (vzťahuje sa iba na spôsob odberu Osobný odber v predajni).

  • Čo je to Okamžitý bankový prevod?

    Pri voľbe Okamžitý bankový prevod zvolíte Vašu banku a pri dokončení objednávky ste presmerovaný

    na prihlásenie  do Internetbankingu Vašej banky. Prihlásenie prebieha tak, ako ste zvyknutý, pri prihlásení vstúpite automaticky na potvrdenie platby. Akonáhle ju potvrdíte, ste presmerovaný späť na Möbelix, kde je už dokončená objednávka.

  • Aké platobné karty je možné použiť pre platbu online?

    Pre platby online sú podporované platobné karty Visa a Mastercard, u kterých sú internetové platby povolené.

    Pokiaľ vlastníte kartu Visa  alebo Mastercard, ale platba sa nedá uskutočniť, obraťte sa prosím na Vašu banku, aby Vám aktivovali možnosť online platby
  • Sú za online platby účtované poplatky?

    Platba platobnou kartou, ale aj platba okamžitým bankovým prevodom sú úplne bez poplatku. Zaplatíte iba cenu tovaru a prípadné náklady na dopravu, poplatok za platbu nie je účtovaný.

  • Môžem pri nákupe online uplatniť zľavový kupón?

    Pokiaľ  vlastníte zľavový kupón s kódom zľavy, je potrebné ho vložiť  do políčka „ Kód zľavy“ v nákupnom košíku v druhom kroku, na stránke s Vašimi údajmi a potvrďte  zelenou šipkou.

    Pokiaľ sú splnené podmienky zľavového kupónu (jako platnost, typ tovaru a pod.), tak je Vám kód započítaný a zľava odčítaná.

    Na jeden nákup je možné použiť len jeden kupón.

  • Môžem platiť na splátky?

    Nákup na splátky je u nás možný, ale iba v našich predajniach. Úvery pre našich zákazníkov poskytuje Quatro. Naši zamestnanci Vám radi pomôžu vybrať ideálny splátkový program šitý presne na mieru.

    Bližšie informácie získate v našich predajniach.

  • Je možné objednať s platbou na dobierku?

    Možnosť  platby na dobierku nemáme v súčasnosti v ponuke. Je možné využiť možnosť platby platobnou kartou online, alebo online okamžitým bankovým prevodom. Pokiaľ zvolíte osobný odber v predajni, nemusíte pri objednávke realizovať platbu a za tovar zaplatíte až pri osobnom odbere.

    V predajni je možnosť platby v hotovosti, alebo platobnou kartou.

Chcete nás kontaktovať?
Môžete sa obrátiť priamo na náš tím pomoci a podpory. Využite náš formulár, kde môžete definovať Vašu otázku, vybrať si spôsob akým chcete byť kontaktovaní, či telefonicky alebo e-mailom.