Moja objednávka mi prišla poškodená alebo nekompletná. Aký je postup v tomto prípade?


Ak Vám bol doručený poškodený tovar, alebo ak chýbajú niektoré diely, kontaktujte prosím naše Callcentrum na čísle 573 53 634, alebo e-mailom na adresu shop@moebelix.sk.

V prípade poškodenia prosím odfoťte poškodené diely, pokiaľ možno aj s obalom, v ktorom bol tovar doručený. V prípade chýbajúcich dielov si prosím poznamenajte, ktoré diely vám presne chýbajú, a v akom počte. Chýbajúce alebo nové diely vám samozrejme doručíme na naše náklady.


Passend zum Thema
Chcete nás kontaktovať?
Môžete sa obrátiť priamo na náš tím pomoci a podpory. Využite náš formulár, kde môžete definovať Vašu otázku, vybrať si spôsob akým chcete byť kontaktovaní, či telefonicky alebo e-mailom.